هتل های 3 ستاره مشهد
نوشته شده توسط : elham

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد 94  200 اتاق دارد و از هتل های سه ستاره قدیمی مشهد می باشد. این هتل در فاصله نزدیکی از حرم قرار دارد و کلا 2 دقیقه پیاده روی تا حرم دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران , کافی شاپ , سالن ورزشی , گردش درون شهری و برون شهری , تاکسی سرویس , فروشگاه و غرفه ویژه میهمانان تور مشهد 94 و... اشاره کرد.

آدرس : میدان بیت المقدس


 

هتل جم مشهد

هتل جم مشهد

هتل جم تور مشهد 94 از 154 اتاق تشکیل شده است که در هر اتاق دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. علاوه بر این اتاق ها دارای ماهواره و یخچال و تلویزیون هم می باشند. این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم امام رضا (ع) فاصله دارد. هتل جم مشهد در نزدیکی بیمارستان آریا تور مشهد 94 واقع شده است. این هتل برای برگزاری مراسم های مختلف دارای تالار پذیرایی بسیار بزرگی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت درون لابی , گشت درون و برون شهری , رستوران و... اشاره کرد. در بام هتل جم مشهد هم رستورانی قرار دارد که از چشم انداز بی نظیری برخوردار است.

آدرس: مشهد , خیابان پاسداران , جنب سینما قدس


 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا تور مشهد 94 در کنار بازارهای مهم و بارگاه ثامن الحجج قرار گرفته. زیبایی این هتل با به کار گیری دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن دوچندان شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای لابی ای با محیطی آرام و دل نشین است و آکواریومی که داخل این هتل است به آرامش و زیبایی آن افزوده است. هتل پارمیدا تور مشهد 94 دارای اتاق های فوق العاده زیبا به صورت دوبلکس و سوبلکس می باشد. کافی شاپ این هتل منحصر به فرد با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم دلپذیر آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز است. از امکانات هتل پارمیدا مشهد می توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , استخر , سونا و جکوزی و...

آدرس: خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,معرفی هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: